Geplaatst in DIY, reblogged

DIY Ringen maken

Zeer tof idee om je eigen ringen te maken!

Powered by flowers

IMG_1272

Sinds ik mijn vorige ringen maakte, vragen steeds meer mensen waar ik deze kocht. Ik kan dan met veel fierheid vertellen dat ik ze zelf maakte. Het leukste van al: het is helemaal niet moeilijk. Enkele nieuwe collega’s wilden ook wel een ring, dus ik maakte deze week een aantal stuks.


IMG_1250

Ik schilderde centjes van 5 en 1 in verschillende kleuren.IMG_1251

IMG_1269

Samenstelling van enkele knopen. Ik kleef zowat alles op een ring, als het maar leuk en vrolijk is.IMG_1270
Overzicht van de rommelige tafel als ik aan het werk ben.

IMG_1271Alles aan het drogen, bij poging 1 kwam alles terug los.


IMG_1288IMG_1287

X Jess

View original post

2 gedachten over “DIY Ringen maken

Geef een reactie

