Geplaatst in Nagellak van de week

Nagellak van de week: Fantasy Fire

De laatste tijd heb ik amper tijd voor mezelf door allerlei schooltaken en lessen. Maar gisteren kon ik toch nog een plaatsje vrij krijgen en ben ik gaan shoppen. Dit wil zeggen: nagellak! Ik vond mijn nagellak van de week: 45 Fantasy Fire van Maxfactor. Ik ben verzot op alles dat glinstert. Deze nagellak is dus ook perfect voor mij.

IMG_0145

Je moet zeker 2 lagen over elkaar leggen als je niet wil dat de nagel nog zichtbaar is.

IMG_0165 IMG_0170

 

 

 

 

 

 

 

Omdat ik er niet zo van houd dat ik maar één kleur op mijn nagels heb, heb ik er een design bij bedacht. Ik heb me gebasseerd op gestikte stoffen. Er gaat jammer genoeg heel veel kleur verloren in de foto’s (links=met flits, rechts=zonder flits).

Extra gebruikte nagellak:

Rimmel: 312 Ultra violet

Gosh: 008 Berry me

En we zijn weer klaar voor vandaag. See you next time! 🙂

Geef een reactie

