Geplaatst in Favorieten van de maand

Favorieten van deze maand: maart

Om te beginnen: een vrolijk Pasen iedereen! :).

Vervolgens is de maand al weer bijna om dus is het tijd voor mijn favorietjes van deze maand.

Ik ben op bosklassen geweest als begeleidster en deze bad boys hebben me door de koude geholpen. Ik vind het zeer moeilijk om gepaste warme schoenen te vinden, maar deze zijn toch één van de beste winterschoenen die ik al heb gehad. Ze zijn zeer warm vanbinnen door de fleecestof. Door de geribbelde onderkant heb je genoeg grip op de sneeuw om niet uit te schuiven. Het zou namelijk niet de eerste keer zijn dat ik onderuit ga. 🙂 Het zachte velletje en de riem geven een speelse toets aan de schoen waardoor ik ze zeker wilde hebben.

IMG_0221

Mijn volgende favorieten zijn deze schatjes. Ze zijn elegant en bij iedere outfit geven ze een extra boost. Doordat ze glinsteren zijn ze een directe blikvanger.

IMG_0144

De volgende op mijn lijst is deze zonnebril. Ik houd niet alleen van glinstering maar ook van alles waar een luipaard-/panterprint op staat. Daarom heb ik geen seconde getwijfeld of ik ze zou meenemen.

IMG_0147

Zoals je wel had kunnen denken is Fantasy Fire van Maxfactor de favoriete nagellak van deze maand. Het glinstert en door de 2 verschillende kleuren (roodachtig en groen) geeft het extra dimensie aan de nagel.

IMG_0145

Mijn all time favorites zijn deze twee. Een zwarte eyeliner en een lipliner van Constance Carroll. Zelf al heb ik een slechte dag en ik combineer deze twee dan heb ik het gevoel dat het alleen maar beter kan worden :p. Met iedere outfit staat een cat eye en geeft het weer dat ietsje meer. Alleen mijn lipliner nog toevoegen en ik kan de dag weer door. 🙂

IMG_0222 IMG_0223

IMG_0345 IMG_0347 IMG_0348

Voila, dit zijn mijn favorieten van deze maand.

Bedankt en I’ll see you next time. 🙂

Winkels:

-schoenen: Jumex

-oorbellen, nagellak, lipliner: Kruidvat

-bril: Veritas

-eyeliner: Hema

Geef een reactie

