Geplaatst in Uncategorized

Katy Perry inspired nail-art: Wide Awake (Part 1)

Ondanks het feit dat het liedje Wide Awake al even uit de hitlijsten verdwenen is, vind ik het nog steeds even leuk om naar te luisteren. Maar het is vooral de videoclip die me inspireerde om een nieuw design te verzinnen. Dit is de foto waarop ik me heb gebaseerd.

katy-perry-wide-awake-video-3[1]

Benodigdheden:

IMG_0205

Ik begin telkens met een base coat en mijn nagels te beschermen en om ze steviger te maken. Hievoor gebruik ik nail base studio nails van essence. Nummer 400 van Biocura gebruikte ik als basislaag. Over deze laag legde ik nog een laag Fantasy Fire van Maxfactor aangezien ik totaal verliefd ben op deze kleur en omdat het Katy Perry’s haarkleur zeer goed weergeeft.

IMG_0171 IMG_0173

Vervolgens heb ik met een penseeltje willekeurige doornen geschilderd met 87 Ebony van Constance Carroll. Ik heb een kleine opening gelaten om de aardbei op deze plaats te schilderen. Dit deed ik met 115 redvolution van essence. Ik heb geen witte onderlaag gelegd. Het is namelijk mijn bedoeling om het zo donker mogelijk te houden. Zo blijft de sfeer, die de foto schept, behouden.

IMG_0175 IMG_0176

Daarna heb ik de blaadjes van de aarbei erbij geschilderd met 340 Run Forest Run! van Catrice. Ik vond het redelijk oppervlakkig dus heb ik met 600 After Eight van Catrice extra dimensie proberen toevoegen door nerven te schilderen.

IMG_0177 IMG_0179

Als laatste stap heb ik met nummer 407 van Biocura de aarbei wat donkerder gemaakt door met een tandenstoker puntjes te zetten. Ook brengt het een beetje meer detail in de aarbei.

IMG_0180

Het enige dat ik nog moest doen, was een top coat over de nagel leggen. Hiervoor gebruik ik ultra gloss nail shine van essence. En klaar is kees.

IMG_0194 IMG_0195

Bedankt voor het lezen en I’ll see you next time! 🙂

Geef een reactie

