Geplaatst in Uncategorized

Print it up!

Ik was eens aan het rondsnuffelen in de nageldesigns die ik al heb gedaan en zag dat ik er al redelijk veel met een print heb gedaan. Daarom dacht ik om een aantal van mijn favorieten te laten zien.

Panterprint

Bij de eerste 3 heb ik telkens een french manicure gemaakt en daarop een panterprint geschilderd. Bij de laatste het ik nog een bloem toegevoegd als extra detail.

IMG_0137 IMG_1243

IMG_0379

Bij de volgende heb ik heel de nagel gelakt en op bepaalde plaatsen een panterprint geschilderd.

IMG_1361 IMG_0043

IMG_0244 IMG_0245

Zebraprint

Ook hier heb ik telkens de hele nagel gelakt en er een zebraprint op geschilderd.

IMG_0729  Foto's-0001(1)

IMG_0259

Panter- en zebraprint

Hier heb ik de twee printen samengevoegd en dit is ook mijn favoriet tussen de favorieten. 🙂

IMG_1196

Laat me weten wat jouw favoriet is. Bedankt en I’ll see you next time! 🙂

2 gedachten over “Print it up!

Geef een reactie

