Geplaatst in French Manicure

Think Pink!

Dag iedereen :),

Vandaag heb ik geen nieuwe nagellak van de week voor jullie maar wel een nieuw design. Ik werd geïnspireerd door deze mooie ring.

IMG_0265

Dit heb je nodig:

IMG_0264

Ik ben begonnen met een basislaag en een roze french manicure te schilderen. Dit deed ik met nummer 106 van L’Oreal. Je kan dit met een penseeltje of tandenstoker doen. Vervolgens ben ik met een glinsterend roze over de helft van de french manicure gegaan. Ik heb nu de 2 roze kleuren uit de ring.

IMG_0256IMG_0257

 

 

 

 

 

 

 

Daarna heb ik met zilver nog een lijntje getrokken daar waar de 2 roze kleuren elkaar ontmoeten. Alleen nog een top coat erover en klaar!

IMG_0263 IMG_0260

 

 

 

 

 

 

 

Bedankt en I’ll see you next time! 🙂

2 gedachten over “Think Pink!

Geef een reactie

