Geplaatst in DIY, Flowers, Nagellak van de week

Nagellak van de week: Cotton Candy At Eiffel Tower

Dag iedereen :),

Deze week ben ik voor een iets subtielere kleur gegaan. 020 Cotton Candy At Eiffel Tower van Catrice zit heel mooi op je nagels. Ik heb zelf verkleurde nagels omdat ik ze nooit laat “ademen”. Als ik deze kleur erop leg, geeft het de indruk dat mijn nagels zeer verzorgd zijn. De nagellak komt uit de ulti mate nudes collectie dus je ziet niet echt dat je nagellak op hebt. Het valt niet zo hard op en het gaat bij iedere outfit. Op de linkse foto zit er 1 laag op de nagel en op de rechtse foto 2 lagen. Met 2 lagen vind ik het persoonlijk mooier.

IMG_0286 IMG_0287

Zoals jullie weten vind ik het niet leuk als er maar 1 kleur op zit dus daarom het volgende design:

Dit heb je nodig (+plastiek mapje):

IMG_0284

Ik heb jullie al laten zien hoe je zelf stickers kon maken met nagellak. Ik heb toen ook verteld dat je het ook voor op je nagel kan maken.

Ik zal even demonstreren hoe je een roos schildert:

IMG_0274 IMG_0276

IMG_0277 IMG_0278

IMG_0280 IMG_0281

IMG_0282 IMG_0283

Alleen nog opkleven, voorzichtig aandrukken met een tandenstoker, nog een top coat erover

IMG_0288 IMG_0289

en klaar! 🙂 It’s that easy.

IMG_0291

Als je suggesties hebt voor een volgend design, mag je het altijd achterlaten. Bedankt en I’ll see you next time! 🙂

3 gedachten over “Nagellak van de week: Cotton Candy At Eiffel Tower

Geef een reactie

