Geplaatst in Uncategorized

Blue Sparkle!

Dag iedereen :),

Ik werd deze week geïnspireerd door deze beauty:

IMG_0302

Dit heb je nodig:

IMG_0303

-Zilver (geen merk of naam)

-400 Blue Cara Ciao-Catrice

-38 Choose me!-Essence

-020 Cotton Candy At Eiffel Tower-Catrice

Ik ben begonnen met een basislaag en de Cotton Candy als basiskleur. Vervolgens heb ik kleine lijntjes getrokken met Blue Cara.

IMG_0292 IMG_0293

Daarna heb ik deze lijntjes met elkaar verbonden en de binnenkant ingeschilderd. Op deze blauwe laag heb ik nog een laag Choose me! gelegd.

IMG_0295 IMG_0298

De lijnen waar de blauwe kleur en de witte kleur elkaar ontmoeten, heb ik overtrokken met de zilvere kleur. De buitenkant van de witte kleur heb ik ook met hetzelfde zilver overtrokken. Hierna heb ik de 2 spiralen geschilderd die ook in de oorbel te zien zijn.

IMG_0300 IMG_0301

Alleen nog een top coat en we zijn klaar! In de uiteindelijk versie heb ik de zilvere randen rond het witte gedeelte weggelaten. Ik vond het persoonlijk overbodig :).

IMG_0304IMG_0305

Suggesties voor een volgend design mogen altijd achtergelaten worden. Bedankt en I’ll see you next time 🙂

Geef een reactie

