Geplaatst in French Manicure

Red And Green Manicure

Dag iedereen 🙂

Vandaag heb ik geen nagellak van de week voor jullie maar zoals gewoonlijk wel een nieuw design.

Dit heb je nodig:

IMG_0343

Ik ben begonnen met een basislaag om mijn nagels te beschermen en de nail hardener om mijn nagels witter te doen lijken. Hierover heb ik met 360 Raspberry Fields Forever een french manicure geschilderd.

IMG_0337

Dan heb ik met mijn penseeltje een lijn getrokken. Het is zeer precisiewerk en vraagt veel geduld.

IMG_0339

Vervolgens heb ik over de roze kleur nog een laag gelegd. Op deze nagellak staat ook geen nummer of naam, maar het is van Claire’s en het is een groen-roze kleur.

IMG_0340

Alleen nog een top coat en klaar!

IMG_0341

Als je suggesties hebt voor een volgende design, mag je ze altijd achterlaten. Bedankt en I’ll see you next time! 🙂

Geef een reactie

