Geplaatst in Uncategorized

Going to….Canterbury!

Dag iedereen :),

Jammer genoeg ben ik niet degene die naar Engeland vertrekt, maar wel mijn nicht en zusje. Beide hebben gevraagd om hun nagels te doen. So here we go!
Britse%20Vlag
Benodigdheden:

IMG_0460

– nail base: Essence

– 410 Pool Party At Night: Catrice

– 25 Robert’s Red Ford: Catrice

– 372 Snow White: Constance Carrol

– ultra gloss nail shine: Essence

Ik ben begonnen met een basislaag om de nagels te beschermen en een blauwe basiskleur.

IMG_0478

Vervolgens heb ik de witte stroken geschilderd.

IMG_0480

Daarna heb ik de rode stroken op de witte stroken geschilderd.

IMG_0481

op coat en klaar!

IMG_0484IMG_0486

IMG_0485

Bedankt, have fun en I’ll see you next time! 🙂

IMG_0489

Een gedachte over “Going to….Canterbury!

Geef een reactie

