Geplaatst in Flowers, Nagellak van de week

Nagellak van de week: Karl Says Très Chic

Dag iedereen :),

Deze week ben ik weer in de ulti mate nudes collectie gaan snuffelen en vond deze mooie kleur: 01 Karl Says Très Chic van Catrice. Het is een zeer zacht roze en ik ben er weg van. Wat ik zo goed vind aan Catrice is dat het een zeer handige borsteltje heeft. Zo wordt het niet zo snel een smeerboel op mijn vingers.

IMG_0463

IMG_0466 IMG_0465

IMG_0467

En nu een heel gemakkelijk design waar je alleen een tandenstoker en papier voor nodig hebt. Ik heb 25 Robert’s Red Fort van Catrice gekozen voor de kleur van de bloem. Eerst laat je een druppel nagellak op het papier vallen. Daarna neem je de tandenstoker, dip je de punt in de nagellak en laat je het even drogen. Dit heb ik nog eens gedaan tot ik een mooie ronde bol kreeg. De bloemblaadjes zullen nu veel groter zijn dan wanneer je de kleine punt van de tandenstoker gebruikt.

IMG_0468 IMG_0469

Dan heb ik het nog een keer in de nagellak gedipt en 5 puntjes op mijn nagel gestipt. Deze vormen de bloemblaadjes. Ik heb ervoor gezorgd dat de puntjes redelijk dik lagen.

IMG_0471

Vervolgens heb ik met de andere kant van de tandenstoker telkens een deel van de puntjes naar het midden getrokken.

IMG_0472 IMG_0476

En daar heb je de bloem! Ik heb maar 2 bloemen geschilderd. Eén op de duim en één op mijn ringvinger. Je kan dit natuurlijk ook op allemaal doen. Jouw keuze. Alleen nog een top coat en we zijn klaar.

IMG_0474 IMG_0477

Bedankt en I’ll see you next time! 🙂

Geef een reactie

