Geplaatst in Uncategorized

Scabble!

Dag iedereen :),

Allereerst wil ik Jessica (Poweredbyflowers.wordpress.com) bedanken voor deze mooie ring :).

IMG_0541

Deze ring bracht me op het idee om een scrabble design op mijn nagels te zetten.

Dit heb je nodig:

IMG_0545

– nail care: Constance Carroll

– 520 Apropos Apricot: Catrice

– 410 Pool Party At Night: Catrice

Ik ben begonnen met een oranje basiskleur. Hierop heb ik de grote letter met het penseeltje op de nagel geschilderd. Het cijfertje heb ik met de tandenstoker op de nagel ‘geschilderd’. De punt van de tandenstoker zorgt voor een fijner resultaat.

IMG_0536 IMG_0544

Alleen nog een top coat en klaar 🙂

IMG_0539 IMG_0538 IMG_0542 IMG_0543

Bedankt en I’ll see you next time!

Een gedachte over “Scabble!

Geef een reactie

