Geplaatst in French Manicure

French Manicure!

Dag iedereen :),

Door het prachtige weer dat we nu hebben, ben ik in mijn glitter periode beland. Ik ga jullie tonen hoe ik mijn nagels heb gedaan deze week.

Dit heb je nodig:

IMG_0563 IMG_0564

– pro white hardener: Essence

– nail care hardener: Constance Carroll

– ultra gloss nail shine: Essence

– 372 snow white: Constance Carroll

– losse glitters

– penseeltje (10/0): Marabu- FINO

– (meng)potje

Ik ben begonnen met een basis laag om mijn nagels te beschermen en ze optisch witter te maken omdat ik zelf redelijk geel gekleurde nagels heb. (links= zonder nagellak, rechts= met nagellak)

IMG_0546

Vervolgens heb ik het penseeltje een french manicure geschilderd.

IMG_0551 IMG_0550

IMG_0552 IMG_0553

Daarna ben ik met de andere nail hardener en het penseeltje over de witte strook gegaan. Dit heb ik in stukjes gedaan. Telkens 1/3 van de nagel heb ik nat gemaakt met de nagellak. Dan heb ik het penseel in de glitters gedipt en ze op het natte stuk van de nagel gelegd.

IMG_0554 IMG_0555

IMG_0556 IMG_0557

IMG_0558

Er ontstaat een ruwe laag door de glitters dus heb ik 2 lagen doorzichtige nagellak over de nagel gelegd. Je moet er goed voor zorgen dat je ook de randen van de nagel goed lakt voor extra stevigheid en duur.

IMG_0559 IMG_0561

IMG_0560 IMG_0566

Ziezo! Bedankt en I’ll see you next time! 🙂

Geef een reactie

