Geplaatst in Flowers

Little flower

Dag iedereen 🙂

Ik ga jullie een heel gemakkelijk design laten zien. Let’s go!

Dit heb je nodig:

IMG_0575

– nail base: Essence

– 01 Karl Says Très Chic: Catrice

– 10 glorious aquarius: Essence

– ultra gloss nail shine: Essence

– penseel (10/0: Marabu- FINO) of tandenstoker

Ik ben begonnen met een de nail base en daarover de roze basiskleur. Vervolgens heb ik 3 bloemblaadjes geschilderd met het penseel. (Dit kan je eventueel ook met een tandenstoker doen.) Vervolgens heb ik met een tandenstoker de doorzichtige nagellak op de onderkant tussen 2 bloembladeren gedipt. Dan heb ik 2 glitters, met dezelfde tandenstoker, op deze plaats gelegd en zacht aangeduwd. Ik heb gekozen voor blauwe glitters. Dit geeft extra contrast. De doorzichtige nagellak geeft extra veiligheid.

IMG_0566 IMG_0567

Allen nog een top coat en that’s it!

IMG_0568 IMG_0569

Naamloos

Bedankt en I’ll see you next time. 🙂

2 gedachten over “Little flower

Geef een reactie

