Geplaatst in Uncategorized

Lush party

Dank u Jessica voor de leuke avond 😀

Powered by flowers

IMG_2140

Ik ging langs bij Lush op een gewone dag om eens te kijken naar producten. Tijdens het afrekenen vroegen ze mij of ik aanwezig wilde zijn bij de VIP avond. Natuurlijk wilde ik dat!

Diezelfde avond kreeg ik mail met een klein beetje informatie, want de rest bleef een geheim tot de avond zelf. Ik mocht 1 vriendin meenemen en moest om half 7 aanwezig zijn in de winkel. Ik nam Silke (justmakeastrangersmile) mee.IMG_2141

IMG_2142

Alles was afgedekt met doeken en we mochten plaats nemen op een stoel. We kregen een homemade limonade, die trouwens super lekker was. We kregen voor de rest van de avond een blinddoek op.

IMG_2144

993918_557584444284045_1983037884_n

1044892_557586334283856_1364283187_n

We waren met helemaal niet veel en per tafel kregen we een dame die ons hielp. We kregen 1 voor 1 producten die we bij elkaar mochten proberen. We probeerden scrubs, jelly’s, zepen, … Allemaal  heel leuk om te doen…

View original post 59 woorden meer

Geef een reactie

