Geplaatst in French Manicure

Subtiele french manicure

Dag iedereen 🙂

Vandaag ga ik jullie een onopvallende French manicure laten zien.

Dit heb je nodig:

DSCN2380

– nail base: Essence

– C06 Godfather of Pearl: Catrice

– Claire’s (onbekend)

– 16 Cool Breeze: Essence

– ultra gloss nail shine: Essence

– penseel (10/0: Marabu- FINO)

Ik ben begonnen met een basislaag om mijn nagels te beschermen. Vervolgens heb ik met Godfather of Pearl een French manicure geschilderd. Ik wilde het zo onopvallend mogelijk maken dus heb ik geen witte onderlaag gebruikt. Nadat de nagellak gedroogd was, heb ik de paarse nagellak over de eerste laag Godfather of Pearl gelegd. Daarna het ik de glitters in Cool Breeze op een willekeurige plaats geplaatst. Als laatste heb ik een top coat over de nagel gelegd.

DSCN2365 DSCN2354

DSCN2376 DSCN2372

DSCN2379 DSCN2377

En that’s it! Bedankt en I’ll see you next time 🙂

Geef een reactie

