Geplaatst in Uncategorized

The toes!

Dag iedereen :),

Vandaag heb ik een design voor op de tenen voor jullie. Ik heb me op deze foto gebaseerd.

tumblr_mqx8tuxP8H1rb285eo1_500

Let’s get started.

Dit heb je nodig:

DSCN2459

– nail base: Eccence

– Pris matic effects top coat: Catrice

– 16 cool breeze: Essence

– 87 Ebony: Constance Carroll

– penseel (10/0: Marabu- FINO)

Ik ben begonnen met een basis laag en matic effects top coat als basiskleur. Vervolgens het ik cool breeze over deze laag gelegd. Deze laag vormt de glitter laag zoals op de foto. Daarna het ik met mijn penseeltje 2 zwarte lijnen getrokken om de eyeliner te accentueren. En that’s it.

DSCN2450 DSCN2455

DSCN2456

DSCN2457 DSCN2458

 

Bedankt en I’ll see you next time!

 

Geef een reactie

