Geplaatst in DIY, Uncategorized

Post!

Super idee!

Powered by flowers

Een tijdje geleden postte Charlotte een leuk bericht. Ze maakte van haar tussen bladen van FlowMagazine enveloppen. Ga zeker eens een kijkje nemen.
Het was zo’n goed idee dat ik haar voorbeeld volgde.  Het zou heel jammer zijn om zo’n leuke prenten zomaar te laten zitten. Ik denk dat ik binnenkort ook eens een collage ga maken van wat prenten uit Flow, ze zijn altijd zo fleurig.

IMG_2351

Eerst verzamelde ik mijn magere collectie 🙂 Er waren 2 flows die ik niet kon gebruiken omdat de tussen bladen een specifiek design hadden die gek zouden overkomen als envelop.

IMG_2352

Ik moet ze nog wel aan elkaar kleven, maar zoals veel van mijn projecten die hier mee op tafel liggen. Mijn lijm is op (hoe komt een mens, vooral een kleuterjuf zonder lijm?) en dan zal ik het een en ander kunnen afwerken.

IMG_2353

Nu nog kaartjes maken om erin te steken, want het…

View original post 22 woorden meer

Geef een reactie

