Geplaatst in Nagellak van de week

Nagellak van de week: Steel My Soul!

Dag iedereen 🙂

Vandaag heb ik weer een nagellak van de week voor jullie namelijk Steel My Soul van Catrice. Het komt uit de collectie van Brushed Metal Effect. Als het volledig gedroogd is, heeft het geen glad oppervlak. Het geeft het effect van een geschuurde ijzeren staaf. Het is een grijzig, paarse kleur en in het licht geeft het een gouden schijn af. Ik heb het proberen te trekken maar dit is het beste dat ik kon doen 🙂

DSCN0355

DSCN0348 DSCN0349 DSCN0350

Vervolgens heb ik het wat specialer gemaakt door iets heel simpel te doen.

Dit het je nodig:

DSCN0347

– nail base: Essence

– 905 Steel My Soul: Catrice

– 87 Ebony: Constance Carroll

– ultra gloss nail shine: Essence

– tandenstoker

– (glitter)steentjes

Eerst heb ik een basis laag gelegd en dan natuurlijk de Steel My Soul. Vervolgens heb ik kleine zwarte stipjes gezet in de vorm van een kruis om vervolgens de zwarte steentjes erop te kleven. Als je geen steentjes heb die vanzelf plakken zoals diegenen die ik heb gebruikt, moet je zeker eerst een druppel doorzichtige nagellak op deze puntjes leggen en een beetje laten drogen. Als laatste stap heb ik alleen over de ringvingernagel een top coat gelegd voor de veiligheid. And that’s it!

DSCN0352 DSCN0353 DSCN0354

Bedankt and I’ll see you next time 🙂

Ps. Bedankt siss dat ik je nagels mocht gebruiken 😉

Geef een reactie

