Geplaatst in Nagellak van de week

Nagellak van de week: You Belong To Me: Part 1

Dag iedereen 🙂

53 You Belong To Me van Essence is deze week mijn favoriete nagellak. Ik wilde 2 designs maken met deze nagellak dus komt er volgende week nog een design met dezelfde kleur. Het is een groen, blauw achtige lichte kleur. In de zomer is het altijd hoe lichter hoe beter als het op nagellak aankomt om me in de zomersfeer te krijgen. Vandaag krijgen jullie een design te zien voor op de teentjes.

DSCN0378 DSCN0379

Voor het wat specialer te maken heb ik de plastic wrap nail art techniek uitgeprobeerd. Zo werkt het:

ms_original_22847

Dit heb je nodig:

DSCN0377

– nail base: Essence

– 53 You belong to me: Essence

– roze kleur (onbekend): Hema

– ultra gloss nail shine: Essence

– folie

En dit is mijn resultaat:

DSCN0380 DSCN0381

DSCN0382Ik dacht dat de groen, blauwe kleur meer ging overheersen maar dat was niet het geval. Toch vind ik het nog goed geslaagd =).

Bedankt en I’ll see you next time!

2 gedachten over “Nagellak van de week: You Belong To Me: Part 1

Geef een reactie

