Geplaatst in Uncategorized

Goldish!

Dag iedereen 🙂

Vandaag ga ik jullie een heel simpel design laten zien.

Dit heb je nodig:

DSCN0426

– nail base: Essence

– 720 Bruno Brownani: Catrice

– 05 pixie dust!: Essence

– ultra gloss nail shine: Essence

– vel papier

Ik ben begonnen met een basis laag en een bruine basiskleur. Vervolgens het ik een dikke laag goude nagellak op een vel papier verspreid.

DSCN0416

Dan ben ik met de bovenkant van mijn nagel door deze ‘vlek’ gegaan zodat ik een dunne laag kreeg. Als laatste stap heb ik een top coat over de nagellak gelegd. And that’s it!

DSCN0421 DSCN0422

DSCN0424 DSCN0423

Bedankt and I’ll see you next time 🙂

Ps. Speciaal voor Chantal ^^

 

Geef een reactie

