Geplaatst in French Manicure, Nagellak van de week

Nagellak van de week: You Belong To Me: Part 2

Dag iedereen 🙂

Vandaag geef ik jullie het 2de design. Let’s get started!

Dit heb je nodig:

DSCN0368

– nail base: Essence

– 53 You belong to me: Essence

– C06 Godfather of Pearl: Catrice (optioneel)

– 87 Ebony: Constance Carroll

– pro white hardener: Essence

– tandenstoker/penseeltje: Marabu- FINO 10/0

Ik ben begonnen met een basis laag en met het schilderen van een French manicure. Vervolgens heb ik drie “grote” bollen geschilderd in de vorm van een driehoek. Daarna heb ik tussen deze bollen kleine puntjes gezet die ze met elkaar verbonden. Hier zou het kunnen eindigen, maar ik dacht direct aan een paternoster dus heb ik het design even uitgewerkt op een valse nagel om het toch met jullie te delen. (Kijk verder beneden.) Als laatste stap heb ik een top coat gelegd. And that’s it!

DSCN0385 DSCN0386

Hier is het paternoster design. Op enkele plaatsen heb ik er nog glitter aan toegevoegd.

DSCN0363 DSCN0365

DSCN0366

Bedankt and I’ll see you next time!

2 gedachten over “Nagellak van de week: You Belong To Me: Part 2

Geef een reactie

