Geplaatst in French Manicure

Crackle or no crackle?

Dag iedereen 🙂

Vandaag heb ik een French Manicure voor jullie en ik ga ze in 2 kleuren laten zien.

Dit heb ik gebruikt voor de 1ste:

DSCN0446

– nail base: Essence

– blauwe crackle nagellak

– 10 glorious aquarius: Essence

– 03 hello holo: Essence

– top coat, gel look: Essence

– tandenstoker

Ik ben begonnen met een basis laag en met een blauwe crackle French Manicure te schilderen. Vervolgens heb ik er een laag van de blauwe glitters over gelegd. Met een tandenstoker heb ik puntjes van hello holo op eender welke plaatsen gestipt. Als laatste stap heb ik er 2 lagen van de top coat over gelegd als extra bescherming en glans en dit was het resultaat.

DSCN0441 DSCN0442

DSCN0444 DSCN0443

Dit heb ik gebruikt voor de 2de:

DSCN0445

– nail base: Essence

– rode (crackle) nagellak

– 1210: La femme beauty

– 03 hello holo: Essence

– top coat, gel look: Essence

– tandenstoker

Ik wilde een design maken met de rode crackle nagellak maar vanaf het moment dat ik het op de nagel lakte, gebeurde er niets. Ondanks het niet werken van de nagellak vind ik het nog wel mooi resultaat geven.

DSCN0437DSCN0440

DSCN0439

Bedankt and I’ll see you next time!

Een gedachte over “Crackle or no crackle?

Geef een reactie

