Geplaatst in Favorieten van de maand

Monthly Goodies! (augustus)

Dag iedereen :),

Het is al een aantal maand geleden dat ik nog eens mijn favorieten van de maand heb opgesomd. Vandaag geef ik jullie ze van deze maand.

Vorige maand waren mijn oude slippers zo versleten en kapot dat ik deze in de plaats heb gekocht:

DSCN2448 DSCN2449

Deze oorbellen zijn mijn volgende favoriet.

DSCN0358 DSCN0356

Als laatste heb ik deze 2 gekregen van mijn zus. Ze heeft er 1 meegenomen uit Kroatië en ben er heel blij mee. Thank you siss!

DSCN0362

Bedankt en I’ll see you next time!

Geef een reactie

