Geplaatst in Uncategorized

Pastels!

Dag iedereen 🙂

Vandaag ga ik jullie een heel simpel design laten zien met 2 van mijn favoriete kleuren. Let’s get started!

Dit heb je nodig:

DSCN0459

– pro white hardener: Essence

– witte nagellak

– 106: Resist & Shine: L’Oréal

– 540 Am I Blue Or Green: Catrice

– 03 hello holo: Essence

– gel look top coat: Essence

– spons

Ik ben begonnen met een basis laag en een witte onderlaag. Vervolgens heb ik de roze en groene kleur verspreid over een deel van de spons.

DSCN0468

Daarna heb ik de spons over de nagel gedempt. Dit deed ik 2 keer om de kleur intenser te maken. Vervolgens heb ik over de ringvingers de glitternagellak gelegd. Alleen nog een top coat en klaar.

DSCN0462 DSCN0463

DSCN0464 DSCN0466

DSCN0467

Bedankt and I’ll see you next time!

Geef een reactie

