Geplaatst in Uncategorized

Bonfire!

Dag iedereen 🙂

Vandaag ga ik jullie een design laten zien dat mij doet denken aan een kampvuur.

Dit heb je nodig:

IMG_0592

– nail base: Essence

– 400: Biocura

– 87 Ebony: Constance Carroll

– 61 fame fatal: Essence

– 11: Hema Diamond nailpolish

– 08 night in vegas: Essence

– top coat

– tandenstoker

– spons

– rode, gele en zwarte glitter

Ik ben begonnen met een basislaag en een diep paarse basiskleur. Vervolgens heb ik een dikke druppel zwarte nagellak op een papier gedaan en dit vermengd met de zwarte glitters. Dit doet me denken aan het as in het vuur. Dan heb ik dit met een spons op mijn nagel gedept.

IMG_0587 IMG_0588

Ik deed hetzelfde met de rode nagellak en rode glitter en de goude nagellak en gele glitter.

IMG_0591

Als laatste stap heb ik night in vegas over de hele nagel gelakt om nog meer glitter toe te voegen. Alleen nog een top coat en klaar!

IMG_0595 IMG_0596

IMG_0597 IMG_0598

IMG_0600

IMG_0602 IMG_0603

Bedankt and I’ll see you next time!

Bron: http://www.youtube.com/watch?v=eUAr03HzDKg

Geef een reactie

