Geplaatst in Uncategorized

Beestenboel!

Dag iedereen 🙂

Ik was aan het scrollen op de site van Jessica en ik kwam uit op deze foto. Ik dacht bij mezelf om het eens op een nagel te proberen en dit was het resultaat:

Als eerste stap heb ik een basis laag gelegd en een blauwe achtergrond gelakt met witte bollen. Vervolgens heb ik de contouren van de dieren/paddenstoelen met wit geschilderd. Terwijl ik dit deed, heb ik de bollen op de achtergrond als steun gebruikt. Daarna is het alleen nog inkleuren en details toevoegen. And that’s it!

DSCN0387

DSCN0388 DSCN0389

DSCN0392 DSCN0395

DSCN0393 DSCN0397

Bedankt and I’ll see you next time!

2 gedachten over “Beestenboel!

Geef een reactie

