Geplaatst in Nagellak van de week

Nagellak van de week: Not Punky Nor Funky

Dag iedereen :),

Vandaag heb ik een nagellak van de week voor jullie namelijk 01 Not Punky Nor Funky van Essence’s nieuwe collectie Be Loud! Dit is het design met deze very shiny nagellak:

IMG_0650

Zo ziet de nagellak eruit:

IMG_0656IMG_0657

Dit heb ik gebruikt:

IMG_0654

– Nail Nurse: Rimmel

– doorzichtige roze nagellak (Biocura)

– 01 Karl Says Très Chic: Catrice

– 01 Not Punky Nor Funky: Essence

– Finishing Touch 3D plumping top coat

– penseel: Marabu-FINO 5/0

Ik ben begonnen met een base coat en de doorzichtige roze nagellak als basiskleur. Vervolgens heb ik een roze French Manicure geschilderd.

IMG_0648IMG_0649

Daarna heb ik de nagellak van de week over deze roze laag gelakt. Alleen nog een top coaten klaar!

IMG_0651 IMG_0652

IMG_0660 IMG_0658

IMG_0659

Bedankt and I’ll see you next time!

Geef een reactie

