Geplaatst in Uncategorized

Halloween nails

Dag iedereen 🙂

Sorry voor de onregelmatige en weinige berichten deze maand. De rede hiervoor is dat ik me vaak heb moeten bezig houden met schoolzaken. Ook nu zit ik midden in de blok, maar toch heb ik een design voor jullie klaar staan.

Dit is het resultaat:

IMG_0663

Dit heb ik gebruikt:

IMG_0662

– nail nurse: Rimmel

– 87 Ebony: Constance Carroll

– 08 night in vegas: essence

– witte nagellak

– top coat matt: Hema

– penseel: Marabu-FINO 5/0

Ik ben begonnen met een basislaag en zwart als basiskleur. Vervolgens het ik night in vegas over alle nagels gelakt. De oranje-groene schijn op het zwart vind ik een redelijke Halloween sfeer geven. Dan heb ik met witte nagellak en een penseel een spin op mijn ringvinger geschilderd. Als laatste stap enkel nog een matte top coat and that’s it!

IMG_0661 IMG_0665

IMG_0664

Bedankt and I’ll see you next time!

Geef een reactie

