Geplaatst in Uncategorized

Some brown with glitter

Hallo iedereen :),

Allereerst een zalige kerst gewenst! Als 2de een design dat zo gefixt is.

IMG_0775 2

Dit heb ik gebruikt:

IMG_0774

– penseel Marabu-FINO 5/0

– tandenstoker

– nail nurse: Rimmel

– 720 Bruno Brownani: Catrice

– 10 glorius aquarius: essence

– Finishing TOUCH 3D Plumping top coat: Rimmel

Ik ben begonnen met een basislaag te leggen om mijn nagels te beschermen. Vervolgens heb ik mijn nagel in 2 verdeeld met de bruine nagellak en een penseel. Daarna heb ik 1 kant ingevuld.

IMG_0770 IMG_0771

Dan heb ik met de blauwe glitters van de nagellak en een tandenstoker op 3 vingers 1 lijn gelegd (duim, middenvinger en ringvinger), op de andere 2 lijnen (wijsvinger en pink).

IMG_0777 IMG_0776

And that’s it! Bedankt and I’ll see you next time.

2 gedachten over “Some brown with glitter

Geef een reactie

