Geplaatst in Uncategorized

New Year!

Dag iedereen 🙂

Ik heb voor jullie een design die ik ook zelf zal dragen op de avond van nieuwjaar:

IMG_0783

Dit heb ik gebruikt:

IMG_0786

– penseel Marabu-FINO 5/0

– nail nurse: Rimmel

– 120 Plum Play With Me: Catrice

– 380 Forget-Me-Not!: Catrice

– C06 GODFATHER OFPEARL: Catrice

– 03 hello holo: essence

– Finishing TOUCH ultra shine top coat: Rimmel

Ik ben begonnen met een basislaag en Plum Play With Me als basiskleur. Vervolgens heb ik met een penseel een lijn getrokken met Forget-Me-Not! en dit gedeelte ingeschilderd. (Ongeveer 3/4 van de nagel)

IMG_0778 IMG_0780

Dan heb ik met GODFATHER OF PEARL 1/3 van de nagel ingeschilderd. Waar de kleuren overgaan, heb ik met een penseel en hello holo een lijn getrokken. Dan alleen nog een top coat en klaar!

IMG_0781 IMG_0782

IMG_0784 IMG_0785

Bedankt and I’ll see you next time!

Geef een reactie

