Geplaatst in Flowers

Flower Power!

Dag iedereen 🙂

Vandaag breng ik jullie geen origineel design. Ik heb me gebaseerd op het design van http://twentysixnails.wordpress.com/2014/02/01/chinese-new-year-nail-art-design-2/. Ik vond dit design zo schattig en girly dat ik ze ook heb gebruikt.

IMG_0810

Dit heb ik gebruikt:

IMG_0803

– nail nurse: Rimmel

– 61 fame fatal: essence

– witte nagellak: Max

– 01 Karl Says Très Chic: Catrice

– 340 Run Forest Run!: Catrice

– 53 YOU BELONG TO ME: essence

– 11: Hema Diamond Nailpolish

– Finishing touch ultra shine top coat: Rimmel

– Marabu -FINO 5/0

IMG_0790 IMG_0791

IMG_0793 IMG_0794

IMG_0795 IMG_0796

IMG_0799 IMG_0802

IMG_0806

– Begin met een basislaag en een rode basiskleur.

– Trek met wit een middenlijn.

– Kleur vervolgens 1 kant in.

– Schilder op elke nagel 2×3 rode bollen.

– Met de rose kleur schilder je halve kringen (dit doe je voor extra structuur).

– Met donker groen schilder je 2 bladeren naast elkaar. (Hoeveelheid is optioneel).

– Met een licht groene kleur breng je extra structuur aan.

– Op de scheidingslijn trek je met goud een lijn.

– Stippel eventueel nog rode stippen op openingen die je wilt wegwerken.

– Alleen nog een top coat en klaar! 🙂

IMG_0807 IMG_0808

IMG_0809 IMG_0813

Bedankt and I’ll see you next time!

3 gedachten over “Flower Power!

Geef een reactie

