Geplaatst in Flowers

Flower Power! (Part 2)

Dag iedereen 🙂

Van volgend design heb ik de stapjes niet op foto. Deze zijn namelijk hetzelfde als de stapjes uit het vorige bericht. Ik heb een licht roze kleur genomen als ondergrond, donker- en lichtblauw, donker- en lichtgroen en goud. Dit was het resultaat:

IMG_0814 IMG_0815

IMG_0816

Bedankt and I’ll see you next time! 🙂

Vinden jullie het nodig dat ik de stapjes blijf trekken of is het altijd duidelijk wat ik juist gedaan heb? Laat het me weten aub. 🙂

Geef een reactie

