Geplaatst in Uncategorized

Sweet shop!

Dag iedereen 🙂

In de claire’s vind je zo vaak leuke spulletjes voor zeer weinig geld. Deze week ben ik op deze lippenbalsems gestuit: 8 lippenbalsems met smaak voor 12,50 euro.

Je hebt:

– coca cola (-> good!)

– gummy bear (-> better!)

– cotton candy (-> jummy!)

– mint ice cream (-> oké!)

– strawberry ice cream (-> love it ^^)

– cookies (-> not bad)

– cookie dough (-> not a fan)

– popcorn (-> hmm, not so much)

IMG_0861 IMG_0862

De lippenbalsems voelen zacht aan op de lippen en je voelt dat ze gehydrateerd worden. Het blijft redelijk lang zitten. Deze lippenbalsems geven ook kleur af! Vooral de roze kleuren zie je het hardst. Bij de andere kleuren, zoals de blauwe en groene is deze kleur minimaal. Het is niet zo dat je ineens blauwe of groene lippen hebt. Ik vind niet alle balsems goed smaken (zoals je wel kan zien hierboven), maar dat zijn er niet zo veel. Ik ben vooral voor zeer zoete smaken, wat in deze ‘collectie’ zeer vaak voorkomt. De smaak is niet overheersend. Je proeft/ruikt het wel, maar is niet zo sterk dat je er misselijk van wordt. Wat ik heel vaak heb, is dat als ik een lipgloss of lippenbalsem draag met een redelijk sterke geur/smaak ik er misselijk van word en het er direct af moet doen. Met deze balsems heb ik dat gelukkig niet. Over het algemeen ben ik zeer tevreden en blij met deze aankoop.

Bedankt and I’ll see you next time! 🙂

Geef een reactie

