Geplaatst in Nagellak van de week

Nagellak van de week: sweets for the sweet en bird of paradise

Dag iedereen 🙂

Eindelijk heb ik nog eens de tijd gevonden om inkopen te doen op het vlak van nagellak. Het is al zo lang geleden dat ik nog eens een nieuwe ben gaan kopen. Ik ga beginnen met deze twee: 04 sweets for the sweet van de collectie nail candies en 19 bird of Paradise, special effect topper feather effect, allebei van essence.

IMG_0852IMG_0853

Allereerst de sweets for the sweet:

“Zoete snoepjes! de nail candies van essence laten al je nageldromen uitkomen.
Ze laten je nagels niet alleen glanzen in de meest mooie pasteltinten, maar bieden ook zes verzorgende voordelen.
Ze verstevigen de nagels, beschermen deze tegen alle dagelijkse invloeden van buitenaf, maken nagels gladder,
geven ze een fruitige geur, drogen de nagels snel en geven ze een glanzende finish.”

Ik was vooral benieuwd naar de geur die het zou afgeven. In de winkel zelf heb ik er ook aan geroken, maar het enige dat ik rook was de typische nagellakgeur. Na het uiteindelijk op mijn nagel te hebben gedaan, verdween de nagellakgeur en er bleef een zoete geur achter. Ik kan niet zo goed beschrijven naar wat het ruikt, maar ik kan niet stoppen met mijn nagel onder mijn neus te duwen. De kleur die ik heb gekozen, is een zacht roze. Als je goed kijkt, zie je een heel subtiele glitter in de nagellak zitten. De nagellak droogde inderdaad heel snel zoals er beschreven stond. Ik ben gek op deze nagellak en ga zeker de andere halen. Het geeft je nagels dat extra beetje kleur zonder te overdrijven. Het ziet er zo verzorgd uit!

Op naar de volgende bird of Paradise:

Mega fashionable: de special effect toppers hebben altijd een verrassing in petto voor jou!
Sprankelend, holografisch of met een prisma-effect, deze nagellakken in verschillende kleuren
geven een heel bijzondere finish en een oogverblindend resultaat, waar je ook gaat!

Ik hou van de pastelkleuren in deze nagellak: donker en licht roze, blauw en groen. Het valt niet zo hard op en daar ga ik voor. De nagel wordt in één opslag dat beetje meer. Het enige minpuntje was dat ik 2 tot 3 lagen moest leggen voordat ik de hoeveelheid oké vond. Dit heeft langer nodig om te drogen. Voor de rest vind ik het een super leuke nagellak.

IMG_0854 IMG_0855

IMG_0857 IMG_0858

Ziezo! Dit waren mijn favoriete nagellaken van deze week. Bedankt and I’ll see you next time! 🙂

Geef een reactie

