Geplaatst in Uncategorized

Pretty Little Liars

Dag iedereen 🙂

Ik ben begonnen met de serie Pretty Little Liars en ben er verslaafd aan geworden. Het is inderdaad wat aan de late kant aangezien er al 4 seizoen zijn, maar ik had gewoon nooit de tijd om eraan te beginnen. Mijn zussen bleven maar aandringen dat ik moest beginnen omdat het zo goed was. Toen ik uiteindelijk de tijd gevonden had, was ik niet meer te stoppen. Het is (tot hiertoe) zeer goed. Iedere aflevering zit ik op het puntje van mijn stoel. Er gebeurt altijd wel iets!

Wat mij is opgevallen is dat het karakter Hanna af en toe een mooi design op haar nagels heeft. Vandaag ga ik er zo één voor jullie tonen. Ik heb het met iets andere kleuren gedaan, maar het principe blijft hetzelfde. In de tags staan altijd de nagellakken die ik gebruikt heb.

hanna-marin-nails-pretty-little-liars-episode-19298

– Begin met een basislaag.

– Lak je duim, middelvinger en pink rood en de andere in een zilveren kleur.

– Zet op de nagels die zilverkleurig zijn gouden bollen.

– Trek met zwarte nagellak een aantal lijnen zodat je een panterprint krijgt. Op de plaatsen die ik nog te leeg vond, heb ik “misvormde” stippen gezet.

– Allen nog laten drogen en een top coat.

IMG_0875 IMG_0872

IMG_0874 IMG_0873

Ziezo, je eigen Pretty Little Liars-Hanna design :). Bedankt and I’ll see you next time!

Geef een reactie

