Geplaatst in Uncategorized

Ah the 50’s…

De zwart witte tegels, de pastelkleuren, de milkshakes, de jukebox, de pinUp jurken, het hoort er allemaal bij. Ik denk echt dat ik in een verkeerde periode geboren ben. Geef mij maar de 50’s of de 20’s! Ik heb me vandaag wat bezig gehouden met het maken van designs en ik nam the 50’s als inspiratie. Ik moest hiervoor een stevige hand hebben, dus kon ik het niet op mijn eigen nagels doen. Het vriendje staat er ook niet zo voor open om als proefkonijn te dienen 😉 Op een valse dan maar 🙂

imag0575

OPERA-MAIN-FLOOR1

Dit zijn 3 designs waar ik op gekomen ben:

IMG_0904 IMG_0903

IMG_0905

410bc502

2 gedachten over “Ah the 50’s…

Geef een reactie

