Geplaatst in Nagellak van de week

Nagellak van de week: Fireworks en Sequins

Dag iedereen 🙂

Vandaag heb ik nog eens een nieuwe nagellak van de week voor jullie klaar staan namelijk deze 2 broeders: 12568 sequins en 12567 fireworks splatter effect van claire’s.

IMG_0944 IMG_0941

IMG_0946 IMG_0942

IMG_0945IMG_0940

Ze bevatten allebei grote en kleine zeshoeken. Bij zowel de roze als de blauwe nagellak zitten de kleuren wit en zwart. Ze bezitten ook allebei rechthoeken in roos of blauw en zwart. Het is een transparante nagellak die over een andere nagellak gedragen kan worden. De roze kleur is redelijk intens terwijl de blauwe kleur juist redelijk zacht is.

Op zich vind ik de kleuren en het effect wel mooi, maar het enige nadeel vind ik dat de zwarte rechthoeken buigen. Hiermee bedoel ik dat het niet mooi egaal op je nagel zit. Het maakt een boogje waardoor je af en toe wel eens vast kan zitten in je haar =).

IMG_0957

Ook met een dikke doorzichtige nagellak erover is dit niet te verhelpen. Voor de rest vind ik het zeker een aanrader.

IMG_0955 IMG_0954
IMG_0956

IMG_0929 IMG_0930

IMG_0928

En nu op naar het design waarop ik gekomen ben?

Of nee toch niet, dat is voor de volgende keer. Keep your eyes open!

Bedankt and

410bc502

Geef een reactie

