Geplaatst in Flowers

Marimekko? Why not!

Dag iedereen 🙂

In de vorige nagellak van de week heb ik 2 gebroeders nagellak aan jullie voorgesteld namelijk sequins en fireworks. Vandaag geef ik jullie het design waar ik op gekomen ben. Ik heb me gebaseerd op deze 2 tekeningen:

marimekko blauw marimekko

Dit heb ik gebruikt:

IMG_0950

– Begin met een basislaag en een witte basiskleur.

– Lak hierover de fireworks van claire’s.

– Met het donkerste blauw trek je de contouren van de bloem en schilder je deze in. Het belangrijkste aan marimekko is dat de verhoudingen van de bloem niet mogen kloppen.

– Met een iets lichtere blauwe kleur trek je een cirkel in de bloem en kleur je deze in.

– Doe hetzelfde met het lichtste blauw in de vorige cirkel.

– Met zwart zet je de stippen in de bloem en je verbindt een aantal bloemen met een ‘stengel’.

– Alleen nog een top coat en klaar!

IMG_0951

Voor het roze design heb ik dit gebruikt:

IMG_0949

– Begin met een basislaag en witte basiskleur.

– Lak hierover de sequins van claire’s.

– Neem de 2 roze kleuren die je wilt gebruiken. Trek de contouren van de bloem en schilder deze in.

– Met een gele kleur trek je een cirkel in de bloem en kleur je deze in.

– Met zwart zet je de stippen in de bloem en je verbindt een aantal bloemen met een ‘stengel’.

– Alleen nog een top coat en klaar!

IMG_0952

Ziezo!

IMG_0953

Bedankt and

410bc502

Geef een reactie

