Geplaatst in Uncategorized

Not Ready For Winter!

Dag iedereen,

Ik vind de koude verschrikkelijk! Als je lekker warm binnen zit met een lekker theetje is de koude geen probleem. Maar je moet natuurlijk ook naar buiten af en toe. Een hemdje met een wollen trui en daarover nog eens een jas en een sjaal, een broek, twee paar kousen en dikke botten en dit wanneer het zelf nog niet vriest! Het liefste zou ik gewoon de hele koude periode willen overslaan. Geef mij maar zomer! Omdat ik toch nog even wil blijven hangen in het warme zomerweer is hier een manicure die daarbij hoort.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

-Begin met een beschermlaag en je favoriete pastelkleur. Ik koos voor pastelpaars: 832 van Hema.

-Schilder met een gele kleur de vorm van een ananas. Ik koos 118 little miss Sunrise van essence.

-Met een penseel trek je random lijnen met een licht oranje kleur. Hiervoor gebruikte ik 030 Meet Me At Coral Island van Catrice.

-Met zwart trek je onder/boven deze lijnen extra lijnen.

-Neem een groene kleur en schilder de bladeren. Ik koos 240 Sold Out For Ever van Catrice

-Omlijn de bladeren en de ananas met zwart.

Alleen nog een top coat en klaar! Bedankt voor het langskomen en hopelijk heb ik jullie terug een beetje in de zomersfeer gebracht.

410bc502

Een gedachte over “Not Ready For Winter!

Geef een reactie

