Geplaatst in Flowers, French Manicure

Elegant Christmas!

Dag iedereen!

Vandaag heb ik voor jullie een elegant design voor Kerstmis. Ik heb gebruik gemaakt van de gekende kleuren voor kerst namelijk rood en groen. Ik wilde niet de gebruikelijke hulstbladeren en rode bessen gebruiken, dus ging ik maar voor flower power!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

-Begin met een beschermlaag en een licht roze kleur over heel de nagel. Ik koos voor 39 Hema: French manicure pink. Deze heeft een mooi doorschijnend effect en laat je nagels er instant gezonder uitzien.

-Schilder dan je French manicure. Ik gebruikte 38 Hema: French manicure white.

-Schilder op je ringvinger een roos met een zeer lichte roze kleur om er daarna nog eens over te gaan met een donker paars-rode kleur. Voor de licht roze kleur koos ik 01 Karl Says Très Chic van Catrice en voor de donkere kleur koos ik 190 Wrapped Around My Finger van Catrice. Zorg ervoor dat de onderste lichte laag breder is dan de bovenste donkere kleur. Dit zorgt voor extra contrast. Ik gebruikte deze techniek om de rozen te schilderen.

-Dan is het de beurt aan de blaadjes. Met een donker groene kleur schilder je de blaadjes en met een licht groene kleur de nerven. Voor de donkere kleur koos ik 340 Run Forest Run! van Catrice en voor de licht groene kleur 53 you belong to me van essence.

Vergeet zeker je top coat niet en je bent klaar! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en het zeker eens gaan proberen. Be the prettiest at the party!

410bc502

 

 

Geef een reactie

