Geplaatst in Uncategorized

Happy & Merry Holidays (Katy Perry inspired)

Dag iedereen,landscape-1448273497-katy-perry-every-day-is-a-holiday-christmas-hm

Jullie zullen allemaal al wel het reclamefilmpje van H&M met Katy Perry gezien hebben. Ik was meteen weg van haar feeënpakje. De kleuren in haar haar en de glitter in haar outfit namen me direct mee. Ik zocht op het internet naar designs die daarop geïnspireerd waren en kwam tot de conclusie dat niemand zich eraan gewaagd had, tot vandaag. Enjoy!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

-Begin met een beschermlaag en een witte basis. Deze zorgt ervoor dat de kleuren meer tot hun recht komen.

-Met een spons dep je de verschillende kleuren van haar haar op de nagels tot de witte kleur helemaal verdwenen is. Ik gebruikte 2 verschillende soorten groen (240 Sold Out For Ever van Catrice en 53 You Belong To Me van essence), blauw (838 Hema), paars (830 Hema), zilver (847 Hema) en geel (118 little miss Sunrise van essence).

-Met een glitter nagellak, die het kleedje representeren, lak je over je design. Ik gebruikte 2 soorten glitter nagellak namelijk C06 Godfather Of Pearl van Catrice en Sugar drop van claire’s. Dan alleen nog een top coat en klaar!

Hopelijk hebben jullie ervan genoten!

410bc502

Geef een reactie

