Geplaatst in Nail Art Blogs

Top 3: Nail art blogs (Christmas version)

Dag iedereen,

Het is bijna zover! Nog even en we kunnen allemaal samen met de familie een gezellig kerstfeest vieren!

Het is al even geleden dat ik nog eens een top 3 heb gedaan van mijn favoriete nail art blogs. Bij deze de speciale Kerstmis versie.

We beginnen met One nail to rule them all. Haar designs vind ik zeer speels en simpel dat het gewoon leuk is om op de nagel te hebben. Hieronder enkelen die ik zelf ook wel eens wil proberen:

Op nummer 2 staat Lizananails . Ondanks het feit dat ze niet zoveel kerstnagels heeft gemaakt, vind ik deze prachtig gedaan.

Op de 1ste plaats staat Radi D.. Haar designs zijn zeer fijn en gedetailleerd. Iets te moeilijk voor mij om het zelf te doen. Dit zijn een aantal van mijn favoriete designs van haar:

radi 4Radi d

radi d 3

Zei ik top 3? Wel deze moest er ook nog bij vond ik. s-lacquer heeft een 25 dagen challenge gedaan, maar ik vond ze persoonlijk iets te snel gemaakt waardoor ze heel rommelig leken. Toch mocht deze van haar niet ontbreken:

s lacquer

Ziezo, dit was mijn top 3. Hopelijk hebben jullie ervan genoten.

410bc502

Geef een reactie

