Geplaatst in Uncategorized

Merry Christmas!

Dag iedereen!

Een zalig kerstfeest gewenst! Vandaag heb ik voor de gelegenheid een kerstdesign klaar staan. Laten we er maar meteen aan beginnen.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

-Begin met een beschermlaag en een basiskleur. Ik koos voor 850 van Hema. Het is een donker blauwe kleur met glitters.

-Met een witte kleur teken je de vorm van een kerstroos. Ik koos voor 38 van Hema. Omdat het penseel al lang en smal  is, is het zeer handig om er fijn mee te werken.

-Met een licht rode kleur ga je volledig over je witte tekening. De witte kleur eronder zorgt ervoor dat het rood zeer mooi tot zijn recht komt. Ik koos voor 820 van Hema.

-De punten van de bloembladeren schilder je in een iets donkerdere rode kleur. Deze zorgt voor extra contrast. Hiervoor gebruikte ik 25 Robert’s Red Ford van Catrice.

-In het midden van de bloem plaats je grote glitters. Ik plukte de glitters uit de 67 make it golden van essence nagellak.

-Met een dotting tool of tandenstoker zet je groene puntjes die vertrekken van de bloem naar de buitenkant van de nagel. Alvorens ik de groene nagellak heb gebruikt, heb ik weer eerst witte puntjes gezet. Voor de groene kleur koos ik 340 Run Forest Run!

-Eindig met een top coat.

Ziezo, ik hoop dat jullie ervan genoten hebben en dat het genieten deze dagen nog lang voortgezet mag worden!

410bc502

Geef een reactie

