Geplaatst in Favorieten van de maand, Make-up

Monthly Goodies! (december & januari)

Dag iedereen,

Hier zijn de favorieten van de maand december en januari.

Ik had zeer weinig make-up qua oogschaduw daarom kocht ik in het kruidvat de ‘all about roses’ en ‘all about nudes’ oogschaduwpaletten. Met deze paletten ben ik 16 kleuren rijker. Ik vind dat een aantal kleuren wel overeen komen met elkaar, maar dat is niet zo’n ramp. Ik heb voor jullie wat foto’s getrokken van de kleuren.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Vervolgens kocht ik niet veel later 2 nieuwe lippotloden en kreeg ik van mijn lieftallige zus een lipgloss zonder al te veel gloss wat ik perfect vind. Ik ben niet zo’n fan van lipgloss en lippenstift. Die voel je te veel zitten en met een beetje wind heb je direct je hele haarbos aan je gezicht plakken. Nee nee, geef mij maar lippotlood. Makkelijk om precies mee te werken en ze plakken niet. De 2 die ik in Hema kocht hebt, zijn nummer 17 en 23. Nummer 23 is perfect voor een ik-wil-wel-een-kleurtje-op-mijn-lippen-maar-niet-té. Het is een zeer subtiele koperbruine kleur. Nummer 17 is dan weer helemaal het tegenovergestelde. Het is een hevige donker bruine kleur. Ik denk dat deze vooral voor tijdens de herfst gaat zijn. De smooth proof liquid lip stain van NYC is een zeer subtiele paarse kleur. Ik draag het ze liefste over een andere paarse kleur. (Op de foto is het alleen de lipgloss).

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Een aantal dagen geleden kocht ik deze schoenen nog net in de solden, yes! Ik heb zeer kleine voeten (maat 35) en is het dus redelijk vervelend om schoenen te vinden bij de dames.

Voor kerst heb ik van mijn ouders een pakketje van Yves Rocher gekregen met daarin handzeep, handcrème en douchegel. Ik houd van de geur van vanille dus ik was super blij met de ‘spicy vanille’. Jammer genoeg is de douchegel er bijna door en daarom…

DSCN3879

…heb ik ook nog een andere douchegel gekocht om ze af te wisselen. Ra, ra, ra, weer met een vanilletouch erin namelijk ‘Pistachio & Vanille’. Love them both!

DSCN3880

And last but not least: Tea! Van de zus van het vriendje kreeg ik voor kerst verschillende soorten thee, waarvan deze de allerbeste is. Ook weer met een vanillesmaak erin. Voorlopig drink ik niets anders meer. Bedankt Jess!

DSCN3831

Bedankt voor het langskomen en

410bc502

Een gedachte over “Monthly Goodies! (december & januari)

Geef een reactie

