Geplaatst in DIY

DIY: Kattenspeeltje (Semi fail…)

Dag iedereen,

Ik was wat aan het rondneuzen op het internet en vond dit leuk kattenspeeltje om zelf te maken. Eens ik alles in huis had gehaald, ben ik meteen begonnen, en herbegonnen, en herbegonnen,… Het wilde me maar niet lukken om een mooie cirkel te maken. Op de één of andere manier draaide het steeds rond zijn as. Daarom moest ik het wat aanpassen want ik moest en zou het maken. Ik gebruikte dan maar de gewone double crochet zonder ze eerst aan elkaar vast te maken. Het gevolg hiervan was dat ik ze op het einde aan elkaar moest vastnaaien. Tijdens het haken zelf, heb ik blijkbaar ook een aantal steken gemist, met het grote kijkgat als gevolg. Het uitsteeksel voor het belletje is ook totaal niet hetzelfde als hoe het origineel de bedoeling was. Ik begreep de uitleg allemaal niet zo goed. Zelf niet met de handleiding crochet stitches for dummies. Maar al bij al vind ik het nog goed meevallen.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Met een beetje hulp van het baasje en wat snoepjes, hebben ze toch de eerste kennismaking met het speeltje gehad. Laten we hopen dat het toch niet voor niets is geweest.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Bedankt voor het langskomen en

410bc502

Een gedachte over “DIY: Kattenspeeltje (Semi fail…)

Geef een reactie

