Geplaatst in Nagellak van de week

Nagellak van de week: Matt it up met nr. 20!

Dag iedereen,

Vandaag heb ik een nieuw design voor jullie met de nagellak van de week: een simpele matte nagellak, nr. 20 van Hema. Laten we eraan beginnen.

DSCN4268

-Begin met een basislaag en een blauwe kleur als basis. Ik gebruikte 410 Pool Party At Night van Catrice.

-Op je ringvinger begin je met een witte nagellak willekeurige strepen te trekken tot je verschillende driehoeken krijgt. Niet alle vlakken hoeven een driehoek te vormen. Vul sommige vlakken in met wit en anderen met een glitternagellak. Ik gebruikte C06 GODFATHER OF PEARL van Catrice. Deze heeft een blauwe als paarse glitter. Laat alle andere vlakken gewoon blauw.

-Met een zilveren nagellak scheidde ik alle vlakken van elkaar. Ik gebruikte 847 van Hema.

-Plaats op de overige nagels een zilver steentje. Ik kocht deze in de Wibra.

-In plaats van een gewone top coat gebruikte ik dus nr.20 van Hema. Dit is een nagellak die alle kleuren nagellak matt krijgt. Ook het steentje wordt matt. Je kan natuurlijk altijd een gewone nagellak gebruiken als dit niet zo je ding is ;).

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Ziezo, bedankt voor het langskomen en see you next time!

Geef een reactie

