Geplaatst in Flowers, Uncategorized

Chinese on the go!

Dag iedereen,

Vandaag heb ik voor jullie een design dat heel veel tijd in beslag heeft genomen. Maar het eindresultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf. Ik heb me laten inspireren door de Chinese popjes, bloesem en waaiers. Laten we eraan beginnen.

DSCN4271

-Begin met een beschermlaag en een basiskleur op alle nagels. Ik koos voor een blauwe kleur (838) van Hema. Vervolgens kleurde ik vlakken op een spons met deze en een witte kleur. Dep deze op de nagels. Op alle nagels lakte ik een holografische glitter (03 hello holo) van essence.

-Op de pink, middel- en wijsvinger schilderde ik de Chinese bloesem, te beginnen met te takken (720 Bruno Brownani van Catrice), vervolgens de bloesem (38 Hema, 804 Hema en 820 Hema) en dan de bladeren (340 Run Forest Run! van Catrice).

-Op de duim schilder je de waaier en op de ringvinger het popje. Start met het schilderen van de omtrek in het wit en kleur in. Zo komt de tekening beter uit. Ik gebruikte dezelfde kleuren als de Chinese bloesem. Voor het gezicht koos ik 39 van Hema, dit is een zeer zachte roze kleur. Na veel geklungel met het mondje en de ogen was er alleen nog een top coat nodig om het af te maken.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Ziezo, bedankt voor het langskomen en see you next time!

 

Geef een reactie

