Geplaatst in Uncategorized

Delicious nails!

Dag iedereen,

Normaal ben ik niet zo’n fan van ‘drukke’ nagels, maar wilde het toch eens proberen. Ik liet me vandaag inspireren door deze zoete lekkernijen: donuts, cupcakes en ijsjes! Laten we eraan beginnen.

DSCN4280

-Begin met een beschermlaag en een gele basiskleur. Ik gebruikte 118 little miss Sunrise van essence. (De kleur is veel donkerder uitgekomen dan gehoopt.)

-Voor de cupcake en de hoorntjes van de ijsjes gebruikte ik een glanzende beige kleur (55 Beige Austral van Couleurs nature). Voor de donkere bruine strepen gebruikte ik 855 van Hema. Deze kleur gebruikte ik ook om de donuts te schilderen.

-Ik gebruikte een donker paarse kleur (830 van Hema) voor de cupcake en wit (38 van Hema) voor de slagroom (of course).

-Voor de ijsjes koos ik een witte (38 van Hema), een roze (804 van Hema) en een blauwe (838 van Hema) kleur.

-De donuts gaf ik een roze (108 ultimate pink) en een witte (38 van Hema) kleur. Op de roze donut schilderde ik witte (38 Hema) en paarse (830 Hema) hagelslag en op de witte donut rode (820 Hema) en blauwe (838 Hema) hagelslag.

-Op de ijsjes en de cupcake gebruikte ik 19 bird of paridise van essence als hagelslag en schilderde ik er nog een kersje bovenop met 820 van Hema.

Alleen nog de top coat en klaar!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Bedankt voor het langskomen en see you next time!

Geef een reactie

