Geplaatst in Nagellak van de week

Nagellak van de week: Under the sea with glorious aquarius!

Dag iedereen,

Glorious aquarius ligt al even in mijn schuif, maar ik heb nooit een goed design gevonden bij deze nagellak. Vandaag heb ik hem eindelijk gebruikt EN en gepast en gemakkelijk design gevonden.

10 Glorious aquarius van essence is een transparante nagellak met glitters van verschillende groottes erin. De glitters hebben zowel een blauwe als een soort koper achtige kleur. Ik heb deze glitters gelegd op 53 you belong to me van essence. Zelf vind ik het een zeer mooie combinatie.

Voor het design heb ik opplak sterretjes gebruikt, een roze nagellak (01 Karl Says Très Chic van Catrice), een roze holografische nagellak (03 Sering van Biocura), een doorzichtige paarse glitter nagellak (45 fantasy fire van Maxfactor) en een penseel. Laten we eraan beginnen.

DSCN4288

-Begin met een beschermlaag en een licht blauwe basiskleur (53 you belong to me van essence).

-Neem je glorious aquarius en lak de bovenste helft met zoveel mogelijk glitters. Laat drogen en ga nu over de hele nagel. Het is de bedoeling dat de onderste helft van de nagel zeer weinig maar toch genoeg glitters heeft.

-Op 3 nagels plak je de gouden opplak sterren. Op de 2 overblijvende nagels schilder je een zeester met roze (01 Karl Says Très Chic van Catrice). 1 van deze zeesterren overschilder je met een paarse glitter (45 fantasy fire van Maxfactor) en de andere met een holografisch roze nagellak (03 Sering van Biocura).

-Alleen nog een top coat en klaar!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Hopelijk hebben jullie ervan genoten.

Bedankt and see you next time!

 

Een gedachte over “Nagellak van de week: Under the sea with glorious aquarius!

Geef een reactie

